Friday, September 26, 2008

salam aidilfitri u ols..!!

oraity.
memandanGkan cuti skolah dah setat.
aku nak ampun maaf terhadap seGala silap salah laku yanG pernah aku senGja, or tak senGaja or tak tersenGaja.
nGahahahaa..
dan maaf juGak di atas kesenGalan aku ini.
heee~

have a happy mubarak u ols.

ni aku ade pantun aku baru buat stenGah minit yG lalu:

balik kamponG naik myvi hitam
teet teet munyik kad touch n Go
makan ketupat jGn sampai pitam
nanti kim salam kat femili, yo ?!

nGahahaa..

oh ye.
ni Gmbar kawin aku.
yG tak official laa.
pas raya aku aplod kat frenster.
daaa.

Sunday, September 14, 2008

..hey. puasa tak itew?

assalam u ols..!!

well dah ampat belas ari dah kite puasa.
aku dah dapat 14,
koranG 14 Gak kerrrr.
nGahahahh.
ya Allah.
tak bek nye aku Gelak nyetan macam tu bebulan pose ni kan?

hmm.
well.
skaranG dah pukul 4.
laki aku baik punya dok tidoQ.
aku plak, rileks je.
pasal persiapan nak masak sumer dah siap.
tinGGal ak masuk kulai kacau kacau jek.

so far life is just Great..!!
alhamdulillah.
syukur sanGat.

umm.
eh.dah pukul 4.
oke lah nyah, mak nak nenGok SponGebob kat nick.
oke?
wat?!
inGat aku jadik wife oranG tak leh nenGok katon ke?
eh pleaseeeee oke?
dah dah.

u ols stay tuned oke?
janGan marah2 taw bulan puasa neh.

mwa.mwa.