Tuesday, December 23, 2008

..as we Go on

halloh people.
..yes. it has been a while.
..yes. a really lonG period of 'while'.
hehe.

so, wassup people?
ape dah jadik nGan koranG sumer?

adoi. adoi.
memanG susah nak idup takde intenet ni.
lame naa laa aku tak catch up nGan koranG sumer eh.
wat malu jek.

_____________________nuff said.

well.
dah hujunG tahun.
tinGGal brape ari jek laGi nak melanGkah ke 2009.

sbenar nye aku tatau nak blab pasal ape.
al maklum lah kan,
dah lame tak meleter.
hehe.

borinG sket cecuti skolah ni.
nak Gi jenjalan carik pasal pon
mood cam takde.
mood nak duk umah jek.

hmm.
dah nak pukul 11 paGi ni.
nak makan ape ek lunch?
rase cam nak mkn ayam kfc je ari ni.
lebey baik aku esemes Kai sbelum dia balik.
hee~
suh dia tapau kan.

aku masak?
ye memanG laa aku ni sanGat berbakat dalam bidanG masakan.
ala-ala naked chef Jamie Oliver laGi.
kekeke.
tapi buat masa ni,
aku tak leh masak ar.
aku.. aku..
loya.

wekkkk~

aik.


hee~
lu pikir laa sendirik.
asamekom.
hahaha.

oke lah.
esok sambunG.

stay tuned.

1 comment:

  1. Waaa.. congratz.. mommy-to-be! mesti anak ko kelako macam ko nanti kan..?? hehe...

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!