Thursday, August 27, 2009

..i'm left

salam ramadhan.
how's fastinG so far?
bet it's no different from past years laa kan?
ke ade beza nye?

me?
..why u ask laa.
i so do want to fast.
but cant
dun know lah how lonG till i can fast.

ekceli
this post is to express how i feel
about facebook.


before this ramai Giler
member yanG ajak aku join face book.
so i finally did last niGht.

banyak Giler member!
Giler ah, bak kate aizat af.

but..
aku cam tak reti nak operate that facebook thinG.
aku?
bekas biro multimedia dan webmaster mam marjon?
hehe.

usually,
even if bende tu baru,
i can easily understand and know how to operate it.
tapi..
facebook to cam,
peninG laa aku tenGok.

so aku pon buat lah kesimpulan.
either facebook itew not user friendly,
or aku yanG dah ketinGGalan.

kalo dah ramai Giler yanG pakai facebook
orait je,
so nampak nye,
aku lah yanG ketinGGalan.
huhu.

but i just could not care less lah.
ketinGGalan pon ketinGGalan lah.
i'd rather just stick to my ol frenster
than be a jack of all trades but master at none.
huhu.

dah lunch hour ni.
12:34pm.
Gosh. malu sey tak dapat fast.
makan pon kat ceruk dapur jek.

mama aku cakap,
tak puasa pon cam puasa juGak.
bukan nye leh makan sebaranG.
menu aku memanG hari2 nasik nGan ikan Goreng.
or ikan bakar.
tuuuuu je le.

time bukak puase palinG nyeksekan buat aku.
1. coz time tu lah arina af akan banGun dari lena nye.
..dia pon nak join bukak puase Gak.
2. banyak nyeeeeee makanan juadah berbuke
..which aku tak leh nak jamah pon.
..coz on a strict pantanG makan.

u Guys taw tak,
my weiGht before aku bersalin was..
jenG jenG jenG..
101kG.
!!!!!!!!!!!!!!
watta hek.

now dah 80 somethinG.
huhu.
still far to Go okey.
Girls,
wish me luck okey.
my aim is to Go below 70.
..finGers crissed crossed.

esh esh.
dah lari tajuk dah aku ni.
neways,
wish u ol happy fastinG.
banyakkan beribadat dan bersabar.
smoGa pahala berGanda.

mwa.

7 comments:

  1. wahhh..berwajah baru nampaknya blog hang ni leli.. hehehehe

    anyway, congratz for the kid! sodap namo... :p

    besar ek baby ko..3.87kg..tak caya jek aku..ko bersalin normal ke cser aritu?

    ReplyDelete
  2. ..heh.
    haru sanGat tuko.
    salin normal.
    saket~
    hoho.

    ReplyDelete
  3. pernah mengalami keadaan ini.. disuruh join FB.. dalam hati.. alah aper ntah besh Facebook nih.. sama jer ngn frenster kot...

    the join gak.. mula2 terkial-kial jugak.. lama2 addicted.. sehari xbukak xsah..

    seriuosly, 4 me.. facebook lg mengncam dr frenster..

    hehe..

    ReplyDelete
  4. erkk..encik saiful nizam pn ade di sini,.ehehee
    epng sengal,kteorg paksa die masuk facebook,bru die masuk..skang,setiap saat die dok ngadap fb..

    maksu: bila lgi??cpt add..

    ReplyDelete
  5. ehh.
    maksu dah join laa smalam.
    jap nak add kakcik

    ReplyDelete
  6. maksu adlina..

    tenkiu coz sudi melawat blog saya.. (",(",)

    salam ramadhan

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!