Sunday, August 16, 2009

..my baby you

dear Allah.

syukur pada Mu kerana Kau kurniakan rezeki yanG amat di nantikan ini.
Syukur ku pada Mu kerana di permudahkan seGala nya buat ku.
Alhamdulillah.
sesunGGuhnye Kau lah Maha pemberi rezeki,
maha penGasih,
maha penyayanG.





________________
hi sumer!
ni lah buah hati aku and husband.

Arina Afrina bt Khairil Azhan
3.87kG
delivered normal birth
5.35am
13th AuGust 2009
Hospital Sultan Abdul Halim
SunGai Petani
..oranG espie le.


psst..
ada masa nanti kite cerita experience bersalin nak?
hehe.

2 comments:

  1. arina afrina? wow...its soooo you. nice name.. comey btul baby aku!!!! aaaaa...bila aku leh picit2 dia..hehe

    ReplyDelete
  2. really?
    ehehe~

    takpe takpe.
    biar aku picit kan dia untuk mu.
    hee~

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!