Saturday, September 19, 2009

..as excitinG as it ever Gets.

i am a biG fan of raya.
memanG kehadiran hari raya amat dinanti-nantikan.
sejak kecil sampaaaai lah dah ada anak soranG ni.
every year, aku rasa aku lah yanG palinG excited skali.


kalau boleh, pepaGi raya tu terus nak mandi and pakai baju raya.
..cam kanak-kanak ribena

__________2008.last year
mcm tahun2 sebelum nye juGe,
aku excited je as usual.
walaupun aku keGuGuran pada 1 syawal.
it was a really sad chapter in my life.
:(

tapi, besok nye aku di discharGe kan dari spital,
balik rumah, terus balik kampunG nak beraya..
huhu.
carGas.
raya nye pasal.

i love hari raya..

____________2009.ini tahun
tahun ni, laaaaGi bez.
ketika ini,
arina.af tenGah tido.
tapi rumah berGeGar denGan bunyik hilai tawa Sima Qistina.

kejap-kejap aku curi pandanG muka mama nGan abah aku.
..dioranG Gembira.
tenGok telatah cucu dioranG tu.
senyum tak lekanG dari bibir abah nGan mama aku.

apatah laGi si liana, adik aku.
suke betol dia main nGan anak sedara dia.

ini lah hari raya yanG aku nanti-nanti kan..
all of us GettinG toGether.
bayanG kan..
dari keluarGa kecil 5 oranG,
tahun ini kami beraya 9 oranG..

this is the part of hari raya yanG aku ske sanGat..

next year, tak tahu lah akan beraya di mana.
sunGai petani - batu pahat ??

huhu..
rasa sedikit nervous lah kalau kene raya batu pahat.
..and perhaps akan berasa sanGat sedih..
bcoz beraya tanpa ayahnda dan bonda tercinta.
..walopon dulu penah beraya tanpa femili
masa kat uk dulu.
tapi..
i'm sure kalo beraya kat mertua wud be a totally different experience kan?

hwaaa T_T

___________________u ols.
jika sekiranya spanjanG perkenalan kite
ada aku tersilap kata, terkasar bahasa,
terlanjur cakap, tersalah fakta, and so on..
dari hati yanG luhur dan ikhlas,
aku minta maaf.
:)

n_n yey! besok boley pakai baju kurunG!!
..dah berapa lama aku tak pakai baju kurunG.
time preGnen, sumer baju kurunG tak muat.
skaranG dah boleh melaramzzz..
yezzaa..

eid mubarak, semua.
i love u olz..
kalau datanG sunGai petani,
sinGGah lah ke rumah,
minum-minum air sirap ke apa2 yanG patut :P

1 comment:

  1. maksu,
    hope u're happy on pagi rayer.
    luv u.
    maaf zhr dn batin

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!