Sunday, August 01, 2010

bulan ogos.

helo u ols.
aku rasa ini adalah first ever entry yang aku tak akan gunakan capital 'g'.
wiwiwiii~
dan jugak first entry aku menaip sambil berperang dengan nyamok durjana.


fyi,
skarang ialah 4.30 am.
dari pukoi 2.30 aku terjaga dan tak dapat nak tidoq semula.
biasa laa tu.

well, dah bulan ogos.

1 ogos besday abah :)
hepi besday ayahnda ku yang ke 54.

13 ogos besday arina.afrina
hepi besday anaknda ku yang ke 1 :)
dah setahun kita hidup bersama.

23 ogos wedding anniversary ke 2 :)
b.. kasut ngan handbag alfio raldo tu kire present laa eh.


oh ye.
ramadhan jangan dilupakan.
eksaited aku sbenaq nya.
tapi aku ada lagi satuuuu hari nak ganti posa.
almaklum lah..
nak kena kaver sbulan yang tahon lepas.
ohohohoho..

__________________cikgu.
sat lagi dah nak bersiap nak pi skool.
monday.
ekceli aku ni jenis yang tak berapa nak monday blues laa.
sebab aku sangat the morning person.
tapi aku taw orang yang bukan morning person ni amat meluat kat orang yang morning person.
pasal ceria smacam jek..
berbulu tengok.
so, aku kena kawal skit keceriaan tu.
shut up je lah kan?
:)


setiap hari adalah peluang baru yang Allah kurniakan kita untuk buat azam baru.
..itu pegangan aku.
kalau smalam cam hampeh, insyallah esok ada lagi.
bak kata james bond, tomorrow never dies bebeh.
so, elok lah aku rasa kalau kita sama2 rebut peluang ni,
untuk menjadi yang lebih baik dari segala segi.
betoi dak?
hasta itu,
pagi ni aku nak masuk kelas..
dari seawal 8.00 pagi sampai kelas yang last skali yakni pukoi 11.30 pagi aku dengan kesabaran dan keceriaan.
..baru laa bebudak smangat nak blajaq.


*huargh*
ummm..
dah nak dekat pukoi 5.
ai nak pi bersahor yek.
stay tuned u ols..

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!